Toepasselijkheid van de Algemene Portal Voorwaarden
Hieronder vindt u de Algemene Portal Voorwaarden van Nestlé Purina Petcare Nederland, onderdeel van Nestlé Nederland B.V. (hierna: “Purina”) die van toepassing zijn op uw gebruik van de Portal op www.proplanvets.nl en alle cashbackaanvragen die u via de Portal doet.
Purina behoudt zich het recht voor onderhavige Algemene Portal Voorwaarden te allen tijde te wijzigen. Van deze wijziging zullen wij u op gepaste wijze op de hoogte stellen.
Toegang tot de Portal
Deze Portal wordt opengesteld voor medewerkers van de bij Purina aangesloten IVC Evidensia klinieken (“Kliniek”). De medewerkers worden hierna “Deelnemers” genoemd.
Deelnemers ontvangen een 40% korting op het adviesverkoopprijs inclusief BTW van PRO PLAN producten die zij aankopen bij de Kliniek. Deelnemers kunnen na aankoop van het product gebruik maken van hun korting door in te loggen in de Portal en een cashback aanvraag te doen.
Deelnemers dienen zich eenmalig te registreren bij de Portal. Hiervoor ontvangen zij een mail met een speciale inlogcode die zij bij registratie kunnen invoeren. Tijdens registratie wordt hen gevraagd een account en wachtwoord aan te maken en de volgende informatie te verstrekken waaronder: naam, IBAN banknummer, kliniek waar werkzaam, deelnemende hond en/of kat, leeftijd, welke voeding.
Werkwijze Portal
Deelnemers kunnen van hun korting gebruik maken door een product aan te schaffen in de Kliniek, hun aankoopbon te bewaren en vervolgens via de Portal een cashback aanvraag te doen. De cashback aanvraag bestaat uit de volgende stappen:
Stap 1: account aanmaken
Stap 2: product selecteren
Stap 3: Deelnemers dienen de originele aankoopbon van het product in te scannen en up te loaden in de Portal.
Aankoopbonnen ouder dan 1 jaar worden niet in behandeling genomen.
Uitbetaling korting
De korting zal zo spoedig mogelijk, zo mogelijk binnen 7 werkdagen, na het correct invullen van de gegevens op de Portal worden gestort op de opgegeven bank- of girorekening. De betalingstermijn is een streeftermijn en geen fatale termijn.
Op de kassabon dient het volgende zichtbaar te zijn: Naam kliniek, omschrijving PRO PLAN product, prijs, aantal, datum, bon nummer.
Deelnemers dienen de aankoopbon te bewaren totdat de uitbetaling heeft plaatsgevonden. Purina kan de Deelnemer verzoeken de aankoopbon op te sturen.
Indien er, naar het uitsluitende oordeel van Purina, een vermoeden van misbruik wordt geconstateerd zal er niet tot betaling worden overgegaan. In dat geval zal Purina contact opnemen met de betreffende Kliniek.
De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor de correcte invoering van de gevraagde gegevens. Onvolledige of onjuiste aanmeldingen kunnen niet in behandeling worden genomen.
PRO PLAN producten aangekocht in een andere winkel zijn uitgesloten van deelname.
De korting is niet geldig in combinatie met andere kortingsmechanismen waaronder, maar niet beperkt tot: 50% korting op de eerste aankoop bij een IVC-kliniek.
Indien je deelneemt aan het consumenten loyaliteitsprogramma (sparen op Purina PRO PLAN aankopen via Animana of via de spaarkaart), dan kun je geen aanspraak maken op 40% korting op Purina PRO PLAN via dit portal.
Opzegging account Portal
Zodra Deelnemer niet meer werkzaam is in de Kliniek, zal het Deelnemers account worden opgezegd. De Kliniek zal zo spoedig mogelijk Purina hiervan op de hoogte stellen. De Deelnemer kan na deze periode geen gebruik meer maken van korting op reeds aangekochte producten.
Beperkte aansprakelijkheid
Purina en de aan Nestlé gelieerde vennootschappen zijn niet aansprakelijk voor enige schade voortvloeiend uit de toegang tot, het gebruik van en het vertrouwen op de informatie in de Portal of enige hieraan gelinkte site of platform, tenzij deze schade is te wijten aan opzet of grove schuld aan de zijde van Purina.
Purina is niet aansprakelijk, noch op grond van de wet, noch uit overeenkomst, voor eventuele gevolgschade die voortvloeit uit het aanbieden van 40% korting aan Deelnemers en/of gebruik van de Portal. Purina draagt geen enkele aansprakelijkheid inzake vertraging in de overschrijving van de korting op de bankrekening van de Deelnemer.
Privacy
Om gebruik te kunnen maken van dit Portal zal Purina een aantal persoonlijke gegevens bij de Deelnemer opvragen. De persoonsgegevens worden opgenomen in een gegevensbestand dat verwerkt zal worden conform de bepalingen van de geldende wetgeving inzake de bescherming van de persoonlijke levenssfeer en de verwerking van persoonsgegevens. Dit bestand zal door Nestlé gebruikt worden in het kader van de toegang tot en gebruik van de Portal. Daarnaast bestaat er voor de Deelnemer de mogelijkheid om in de toekomst per e-mail informatie toegezonden te krijgen over de producten en/of aanbiedingen van Purina door het betreffende vakje in de Portal aan te vinken.
Deelnemers hebben het recht tot inzage, aanpassing of verwijdering van deze gegevens. Hiervoor kan de Deelnemer contact opnemen met de Consumentenservice, zie onder 9. De Deelnemer die de verwijdering van zijn gegevens vraagt, aanvaardt dat zijn gebruik van het Portal automatisch wordt beëindigd aangezien men zonder die gegevens geen gebruik van de Portal kan maken.
Purina zal de persoonsgegevens verwerken met inachtneming van de privacyverklaring van Nestlé, zoals vermeld op https://www.nestle.nl/info/privacyverklaring. Bij registratie voor de Portal zal de Deelnemer ook op de privacyverklaring worden gewezen.
Toepasselijk recht en bevoegde rechtbank
Onderhavige Algemene Portal Voorwaarden worden geregeld door Nederlands recht.
Alle geschillen behoren uitsluitend tot de bevoegdheid van de rechtbanken van Amsterdam.
Slotbepalingen
Alle copyright- en andere intellectuele eigendomsrechten in alle tekst, afbeeldingen en andere materialen op de Portal zijn eigendom van Société des Produits Nestlé S.A. Niets uit de inhoud van deze Portal, mag worden verveelvoudigd dan wel gepubliceerd, zonder uitdrukkelijke toestemming van Purina.
Voor extra informatie, eventuele meldingen met betrekking tot het gebruik van de Portal en/of vragen over de verwerking van uw persoonsgegevens kunt u contact opnemen met de consumentenservice van Nestlé:
Per telefoon op het nummer 020 5699 699;
Per brief op het adres: Nestlé Purina Petcare Nederland, t.a.v. Consumentenservice, Antwoordnummer 1199, 1180 VD Amstelveen;
De consumentenservice behandelt uw vragen en klachten zelf of stuurt deze, indien nodig, door naar de desbetreffende Nestlé afdeling. Afhankelijk van de aard van uw vraag/klacht en manier waarop u contact heeft opgenomen met de consumentenservice, krijgt u telefonisch of schriftelijk (of per email) antwoord. U kunt uiterlijk binnen 4 weken reactie ontvangen.