Vragen
Klik in het menu op de link 'nieuwe klant? Registreer nu' en vul de unieke code in. Deze heeft u ontvangen van uw kliniek. Geen code ontvangen? Neem dan contact op met je accountmanager.
Deelnemers kunnen van hun korting gebruik maken door een product aan te schaffen in de Kliniek, hun aankoopbon te bewaren en vervolgens via de Portal een cashback aanvraag te doen. De cashback aanvraag bestaat uit de volgende stappen:
Stap 1: account aanmaken
Stap 2: product selecteren
Stap 3: Deelnemers dienen de originele aankoopbon van het product in te scannen en up te loaden in de Portal.
Stap 1: account aanmaken
Stap 2: product selecteren
Stap 3: Deelnemers dienen de originele aankoopbon van het product in te scannen en up te loaden in de Portal.
Heb jij geen unieke code ontvangen, neem dan contact op met je accountmanager.
De korting zal zo spoedig mogelijk, zo mogelijk binnen 7 werkdagen, na het correct invullen van de gegevens op de Portal worden gestort op de opgegeven bank- of girorekening.
Op de kassabon dient het volgende zichtbaar te zijn: Naam kliniek, omschrijving PRO PLAN product, prijs, aantal, datum, bon nummer. Indien deze gegevens niet goed zichtbaar zijn zal de deelname afgewezen worden. Maak een nieuwe foto en claim je korting opnieuw.
Deelnemers dienen de aankoopbon te bewaren totdat de uitbetaling heeft plaatsgevonden. Purina kan de Deelnemer verzoeken de aankoopbon op te sturen.
Om een nieuw huisdier te registreren kun je na het inloggen op 'huisdieren' klikken in het menu aan de bovenzijde van de pagina.
Neem contact met ons op
Voor vragen over uw kat of hond, of één van onze Purina producten, kunt u terecht bij onze diervoedingsexperts.
Stuur ons een email
Nestlé Purina PetCare
Antwoordnummer 1199
1180 VD Amstelveen
0800-0228383
van 08:30 tot 17:00 uur
van maandag tot en met vrijdag